مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مرداد 1394 ساعت 13:462015-08-05سياسي

همایش ملی "شناخت اخلاق و آداب رضوی" در شهرستان خمین برگزار می شود


شهرستان خمین میزبان همایش ملی "شناخت اخلاق و آداب رضوی" از سری برنامه های سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در بیت تاریخی حضرت امام خمینی(ره) می شود.

- "، بااشاره به اهداف برگزاری همایش ملی"شناخت اخلاق و آداب رضوی" اظهار داشت: این همایش با هدف ترویج فرهنگ و سیره رضوی بوده که این مهم یکی از اهداف جشنواره امام رضا(ع) نیز محسوب می شود.

وی افزود: از آن جا که شهرستان خمین زادگاه بنیانگذار رهبرکبیر انقلاب اسلامی است و سابقه تاریخی و فرهنگی درخشانی دارد، مستعد برگزاری چنین برنامه های ملی است که در این رساتا تمامی دستگاه های استان باید تلاش خود را به کار گیرند تا این همایش ملی در 28 مردادماه در بیت تاریخی حضرت امام خمینی(ره) برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: همایش ملی"شناخت اخلاق و آداب رضوی" از سری برنامه های سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع) است که امسال هم براساس سال های گذشته و با هدف تجلیل و تقدیر از محققان و پژوهشگران حوزه فرهنگ رضوی برگزار می شود.

شاکری با اشاره به محورهای برگزاری این همایش گفت: بررسی مفاهیم و مبانی با موضوع توصیف مفهومی مدنیت و شهروندی و بازسازی آن بر اساس تعالین رضوی، حقوق و وظائف شهروندی با موضوع حقوق و وظایف شهروندی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش ملی "شناخت اخلاق و آداب رضوی" در شهرستان خمین برگزار می شود

همایش ملی "شناخت اخلاق و آداب رضوی" در شهرستان خمین برگزار می شود